Feedback klanttevredenheidsonderzoek

 

 

 

        Luisteren naar wat je

        klanten

                  vertellen

Enquêtes zijn een centraal onderdeel van klantenbeheer. Hier zie je uit eerste hand hoe de stemming "op de basis" is. Vraag het aan de mensen die maandelijks voor jouw diensten betalen. En vraag het ze regelmatig. Alleen zo zal jouw klanttevredenheid blijvend verbeteren.

feedback - de tool voor professionals

 

 

 

 

Je  kunt niet nog dichter bij je klanten komen. Een extern uitgevoerde en dus NEUTRALE online klantenenquête is een ideale basis voor zakelijke beslissingen op gebied van:

  • toestellen en inrichting
  • je aanbod en prijsbeleid
  • je personeelsbeleid
  • de service
  • investeringen die je plant

Met een neutraal onderzoek op zak heb je een zeer geloofwaardige basis voor de volgende teamvergadering en de nodige veranderingen in je bedrijfsvoering.

ACISO biedt de Feedback ledenenquête al meer dan 10 jaar aan. Het systeem is online, anoniem en praktijk beproefd. De benchmarks uit tienduizenden datasets biedt niet alleen een degelijke vergelijking, maar ook een echte evaluatie van de specifieke resultaten.

Vraag het aan de enquêtespecialist in de fitnessbranche.

Profiteer van een uitgebreid dienstenpakket voor, tijdens en na de enquête:

  • informatiemateriaal voor de leden om de enquête professioneel aan te kondigen en te begeleiden
  • telefonische ondersteuning tijdens het traject
  • gedetailleerde schriftelijke evaluatie inclusief vergelijking met alle belangrijke benchmarks voor de fitness- sector
  • Strategieën en concrete voorstellen voor de publicatie van de resultaten en mogelijke maatregelen

 

feedback klanttevredenheidsonderzoek

 

 

NEWS
CONTACT
PARTNERS